Videóbevétel internet


Köszönjük, üzenetét elküldük a opciók jövedelem a hírekről. Bezárás Köszönjük, üzenetét elküldük a címzettnek. Bezárás hvg. Míg korábban egy perces videó is hosszúnak számított a YouTube-on, ma már egy 30 perces feltöltésen sem ütközik meg senki, sőt, ez mára teljesen normálissá vált.

A VKontakte adatai

A változás mögött van némi tudatosság is: a hosszabb videó több pénzt hozhat. Ha valaki vet egy pillantást a YouTube felkapott videóinak listájára, egy érdekes dologra lehet figyelmes: a zenei videókat leszámítva szinte csak olyan feltöltéssekkel találkozhatunk, amelyek hosszúak. A cikk írásának pillanatában az első helyen Pamkutyáék 20 perces videója áll, de ott van a Videómánia 10 perces, és a Magyar Top 10 csalókról szóló 14 perces videója is. A jelenség nem egyedi, külföldön is hasonló a helyzet.

Mindez azért is érdekes, mert egy olyan platform legfelkapottabb videóiról beszélünk, ahol eredetileg a perces videók domináltnak.

  • Fusd át a történetemet és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

A változás alapvetően két dolognak köszönhető: egyrészt érdekli a nézőket, így miért ne töltenének fel hosszabb videókat videóbevétel internet készítők — másrészt viszont azt, hogy a lehető legtöbb pénzt akarják kivenni a videóikból.

A legfelkapottabb videó a cikk írása pillanatában egy 20 perces anyag Pamkutyáéktól. A 10 perces határ különösen fontos: ettől kezdve engedi a YouTube, hogy a feltöltött anyag "közepén" is legyen reklám, ne csak az elején.

Ezeknek ráadásul több nézője is volt, itt pedig már a fenti képlet alapján beindul az ördögi kör. Júniusban ezzel a videóbevétel internet dollárt kb.

Általános adatok a közösségi hálózatokon

Az egyetlen dolog, amin változtatott, hogy perces videók helyett perces videókat kezdett el készíteni. Loganék eközben perces anyagokat gyártanak, a sminkes csatornák perces bemutatókat készítenek, a magyarázós videók pedig szintén 30 percesek videóbevétel internet.

Fontos adalék, hogy a hosszabb videókat nemcsak a nézők, de a YouTube is szereti. Az oldal ugyanis azokat a tartalmakat kedveli, amelyek iránt elköteleződnek a látogatók — vagyis több időt töltenek az oldalon. Mindezt pedig azzal lehet elérni, ha hosszabb videókat gyárt az ember.

Betűméret:

Meg persze legyen érdekes is, de ezt az apróságot sokan kifelejtik a képletből. A Pew Research Center nemrég készített egy felmérést, amiből kiderült: a legnépszerűbb ezer csatorna videóinak átlagos időtartama perc lett, de már a 30 perces videók sem furcsák. Sőt: teljesen normálissá váltak. A The Verge -nek nyilatkozó videós, Lindsay Ellis szerint a YouTube-ot nem az érdekli, hogy hány videóját nézték meg egy feltöltőnek, hanem hogy meddig maradnak az oldalon a nézők.

Olvasási mód:

Ugyanakkor a dolognak van egy nem kívánt mellékhatása is: a tartalmak minősége romolhat. Sok témában ugyanis nincs perc, legfeljebbde valószínűleg a bevétel növelése érdekében mégis hosszabbra hagyják azt a készítők. A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni.

A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket. Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is videóbevétel internet körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!